2015. augusztus 8., szombat

Kürtős kalács kürtő nélkül

Ígértem, hogy a következő próbálkozásom nem kürtős, hanem egy egyszerűbb, gyorsabb (bár tény, hogy kevésbé látványos) megoldás lesz. Hát íme :o)
Miután a tésztát kinyújtottam kb. 2 mm vékonyra.

Olvasztott vajjal megkentem (lazán, a kezemmel, nem ecseteltem...)
Bőségesen meghintettem fahéjas cukorral, kicsit még bele is nyomkodtam, majd 10*2,5 cm-es csíkokat vágtam belőle derelyeszaggatóval. 
Ami lehullott, abba beleforgattam a szeletek mindkét oldalát (igen, mindkettőt), majd sütőpapíros tepsibe sorakoztattam, és a sütő grill fokozatán pár perc alatt megsütöttem. 
Készült kevésbé és jobban átsütött változat is, ez utóbbi nekem kicsit jobban ízlett, mert ropogós karamell réteg lett a tetején. Azt hiszem, máskor is fogom ezt a gyorsított változatot alkalmazni :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése